نوشته شده توسط : ازیتا

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش یکی از جاهای دیدنی کیش میباشد که براى نمايش استفاده از انرژى‌هائى که در قرن حاضر کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. این مجموعه در غربی ترین نقطه کیش دماغه ای وجود دارد که از قدیم کلبه هور نامیده می شده است . کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد که در طول سال گردشگران زیادی را به سمت خود میاورد. بستر این مکان دیدنی صخره ای بوده و از آن می توان به هامور، سنگسر ، سرخو ، انواع صدف ها و لاکپشت ها در این منطقه بسیارزیاد  دیده می شوند. از بابت بسیاری از گردشگران که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی هوا مناسب و  وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.

کلبه هور

 

 

این منطقه که به عنوان یکی از مناطق گردشگری کیش بحساب می اید و  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مکان آبگرمکن خورشيديکیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نير براى عموم آزاد است. کلبه هور در غرب جزيره برروى تنها دماغه جزيره کیش احداث شده است.

صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است

مطالب مرتبط:

تورهای کیش مرداد 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: